איציק שמולי – הח"כ הראשון שהביע תמיכה בעמיר פרץ

    עמיר הוא מנהיג בעל יושר ויושרה, אדם של ערכים, שאותם הוא לא נרתע מלבטא בקול רם וצלול במאבק אידאולוגי מתמיד. עמיר בעל רקורד מוכח של עשייה מרשימה בתחומים רבים כל כך שפרסה על ישראל כיפת ברזל שהיא לא רק ביטחונית אלא גם כלכלית
    איתי גדסי No Comments on איציק שמולי – הח"כ הראשון שהביע תמיכה בעמיר פרץ

    שמולי הודיע על תמיכתו בח"כ עמיר פרץ לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה ומועמדה לראשות הממשלה: "אתייצב לצדו בהתמודדות על הנהגת המפלגה ואעשה הכל על מנת להביא לבחירתו בפריימריז ובמאבק על ראשות הממשלה"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    עמיר הוא מנהיג בעל יושר ויושרה, אדם של ערכים, שאותם הוא לא נרתע מלבטא בקול רם וצלול במאבק אידאולוגי מתמיד. עמיר בעל רקורד מוכח של עשייה מרשימה בתחומים רבים כל כך שפרסה על ישראל כיפת ברזל שהיא לא רק ביטחונית אלא גם כלכלית
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמולי הודיע הבוקר במסיבת עיתונאים בכנסת כי יתמוך בח"כ עמיר פרץ כמועמד לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה ויצטרף לקמפיין של פרץ לקראת הבחירות על ראשות המפלגה. ח"כ שמולי: "עמיר הוא מנהיג מאחד ולא מפלג, שמסוגל להתנחל בלבבות של רבים, להביא אליה ציבורים נוספים ולהחזיר למפלגת העבודה רבים מן הקהלים שאבדו לה במרוצת השנים."

    בפתח דבריו אמר ח"כ שמולי: "בשנים האחרונות יש דבר אחד שמניע אותי בכל יום מחדש – שאיפה גדולה לשנות את פני הדברים במדינה. כך היה במחאה, כך קורה מדי יום בשכונות העיר לוד; כך גם כל יום מחדש בכנסת. עבורי, אין דבר נעלה יותר מלהיאבק כאן בבית הזה עבור אוכלוסיות רבות, רבות מדי, שעודן צמאות לשוויון, שעודן רעבות לצדק, שעודן כמהות להזדמנות מחודשת. והצורך בשינוי מעולם לא היה ברור יותר."

    בהתייחסו להתמודדות ח"כ עמיר פרץ, אמר ח"כ שמולי כי "עמיר הוא מנהיג בעל יושר ויושרה, אדם של ערכים, שאותם הוא לא נרתע מלבטא בקול רם וצלול במאבק אידאולוגי מתמיד. עמיר בעל רקורד מוכח של עשייה מרשימה בתחומים רבים כל כך שפרסה על ישראל כיפת ברזל שהיא לא רק ביטחונית אלא גם כלכלית והוא אחד מהיחידים שכתפיו מסוגלות לשאת בגאון גם יחד את שני הדגלים. הוא מנהיג מאחד ולא מפלג, שמסוגל להתנחל בלבבות של רבים ולהחזיר למפלגת העבודה רבים מן הקהלים שאבדו לה במרוצת השנים. עמיר כבר ניצח את נתניהו ב-2006 במרבית מעוזי הליכוד ומהאופן שבו הוא מתקבל היום הן בגבעתיים ובקיבוץ בארי והן בבאקה אל גרביה ובאופקים ביכולתו להשיב את האמון לרבים, רבים שמשתוקקים להאמין מחדש."

    "מתוך כל אלה ועוד", המשיך חבר הכנסת שמולי, "החלטתי להיות הראשון שמביע, ללא שום ובלב שלם, את תמיכתו המלאה במועמדותו של עמיר פרץ לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, להתייצב לצדו בהתמודדות על הנהגת המפלגה ולעשות את הכל על מנת להביא לבחירתו בפריימריז ובמאבק על ראשות הממשלה. ממשלה שבה החתירה לשלום, השמירה על הביטחון, המאבק לצדק חברתי וההגנה על הדמוקרטיה לא יהיו רק מילים חשובות אלא צו מחייב ותכנית ממשית לביצוע."



    0 תגובות